تماس سریع با گروه مهندسی پارسا آی تی

کانال تلگرام - پارسا آی تی پیج اینستاگرام - پارسا آی تی صفحه فیسبوک- پارسا آی تی صفحه گوگل پلاس - پارسا آی تی صفحه تویتر - پارسا آی تی

ورود | ثبت نام     

 

هیچ نرم افزاری بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و ارائه نرم افزار مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان نرم افزار حیاتی می باشد. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم توسعه دهنده در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

  • توجه اساسی به نیازهای مشتریان
  • برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده
  • و در نهایت جلب خشنودی مشتریان از وظایف اصلی واحد پشتیانی است


گروه مهندسی پارسا آی تی برای ارائه‌ خدمات پشتیبانی نرم افزارها و وب سایت ها از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصین بهره می برد. تا بتواند این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه کند.

 

خوشبختانه برای نیل به اهداف فوق و تقویت ارتباط با مشتریان در ۲۴ ساعت شبانه روز،  اقدام به راه اندازی "مرکز پشتیبانی کاربران (Ticketing)" نموده ایم! تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی با کارشناسان این مرکز در تماس باشید.

به منظور دسترسی به این بخش کافی است به بخش "آموزش و دانلود / ارسال درخواست پشتیبانی"  وارد شده و پس از وارد شدن با حساب کاربری خود اقدام به ارسال درخواست پشتیبانی نمائید. همچنین در این بخش لیست کلیه درخواست های فرستاده خود را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر درخواست وضعیت آنها را به همراه پاسخ های داده شده بررسی کنید.

 

 

ارسال درخواست پشتیبانی